Subject: Tellija andmed ehitise ohutust tõendaval dokumentatsioonil
From: "Erti Suurtalu" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 25 Jun 2024 16:22:45 +0300

Tere

Päästeametile on laekunud tagasiside, et ehitise ohutust tõendav
dokumentatsioon (tuleohutusaudit) ei tohi olla vormistatud sellisel, kus
välja on toodud tellija andmed. Väidetavalt on tegemist isikuandmetega,
mis ei ole isikukaitseandmete kaitse seaduse alusel avalikustatavad.

Palume teie poolset täpsustust, kas tellija ja/või omaniku nime ja
kontaktandmete esitamine ehitise tuleohutust tõendavas tuleohutusauditis
on isikuandmete väärkasutus? Kas ja kelle andmed (tellija, omanik,
esindaja, töövõtja jne) võivad olla ehitise ohutust tõendavas
dokumentatsioonis esitatud?

Täpsustavalt lisan, et praktikas kajastatakse tellija ja/või omaniku
andmeid ka ehitusprojektidel ja teistel ehitistega seotud dokumentidel.

Lugupidamisega,

Erti Suurtalu

ohutusjärelevalve osakond

ekspert

mob: +372 5656 8103

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Kevade 10 | 79529 Rapla

 <http://www.rescue.ee/> www.rescue.ee

 <http://www.facebook.com/paasteamet> http://www.facebook.com/paasteamet

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>